Werkwijze
In een goede werkrelatie tussen een advocaat en een cliënt is communicatie essentieel. Wij houden van duidelijke communicatie, waarbij we zeggen wat we doen en doen wat we zeggen en daarbij volledig transparant zijn. Het spreekt voor zich dat we dit steeds doen door kwalitatief uitstekende dienstverlening.
De advocaten van Van Uitert & Quist Advocaten zijn goed bereikbaar en komen hun afspraken na. De tijden dat u pas dagen later wordt teruggebeld en slechts de secretaresse van uw advocaat kunt spreken zijn verleden tijd wanneer u uw dossier bij ons neerlegt. Indien uw dossier hierom vraagt, komen onze advocaten direct voor u in actie zonder daarbij over een 9 tot 5 mentaliteit te beschikken.
Van Uitert & Quist Advocaten geeft vooraf - indien mogelijk - een heldere raming van de te verwachten kosten, waarbij dossierbehandeling op uurtarief, maar ook op basis van een fixed price tot de mogelijkheden behoort. Van Uitert & Quist Advocaten hanteert in tegenstelling tot veel andere advocatenkantoren geen kantoorkosten.
Van Uitert & Quist Advocaten heeft een cliëntenportaal laten ontwikkelen omdat wij het belangrijk vinden dat u altijd toegang tot uw eigen gegevens heeft. U kunt, met uw gepersonaliseerde gebruikersnaam en wachtwoord, in een geheel beveiligde digitale omgeving toegang verkrijgen tot uw dossier:
correspondentie, processtukken en dossierstukken zijn hiermee 24/7 toegankelijk. Ook de tijd die door de advocaten van Van Uitert & Quist Advocaten aan uw dossier is besteed wordt door het hanteren van deze werkwijze geheel inzichtelijk.
De advocaten van Van Uitert & Quist Advocaten zijn allen specialisten binnen hun eigen rechtsgebied en maken van het zoveel mogelijk ontzorgen van hun cliënten hun core business.
Bent u nieuwsgierig geworden naar wat Van Uitert & Quist Advocaten voor u kan betekenen? Neemt u dan contact op met Nancy van Uitert of Tatiana Quist-Koppelaar.